.::F.CBARCELONA::.
.:: وبلاگی برای بارسایی ها ::.
 
 
شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, :: 20:21 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

 

                      والییپرهای فوق العاده باکیفیت از ژاوی هرناندز

       Xavi Hernandez

                                                                             Upload center

 

برای مشاهده ی این والیپرهای باکیفیت به ادامه مطلب بروید 

 

javahermarket



ادامه مطلب ...


شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, :: 19:48 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

 

                             والییپرهای فوق العاده باکیفیت ازفابرگاس

         Cesc Fabregas FC Barcelona 2012

 

برای مشاهده ی این والیپرهای باکیفیت به ادامه مطلب بروید

Upload center 

javahermarket



ادامه مطلب ...


شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, :: 17:9 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

                         والییپرهای فوق العاده باکیفیت از لیونل مسی

            http://www.soccerpicz.com/wp-content/uploads/2011/12/Lionel-Messi-FC-Barcelona-2012-448x280.jpg

برای مشاهده ی این والیپرهای باکیفیت به ادامه مطلب بروید

Upload center 

javahermarket



ادامه مطلب ...


مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: زینب بیژن زاده / FCBarcelona.ir

این بازیکن جوان اهل رئوس، که در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان عضوی از تیم اصلی حاضر شده بود، توضیح داد که تیم اصلی مثل یک «خانواده» است و جو «فروتنی» بر آن حاکم است.
زمان کوتاهی است که آیزاک کوئنکا به طور رسمی به تیم اول بارسا پیوسته است. قبل از آن او شناخت کاملی از تمام اعضای تیم نداشته است. او به راستی تحت تأثیر آنها قرار گرفته است. کوئنکا در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود که به اقرار خودش با کمی هیجان و استرس همراه بود، اظهار داشت: «همه آنها مرا با رفتار متواضعانه خود شگفت زده می کنند. شما احتمالا فکر می کنید که در رختکنی که بازیکنانش عناوین زیادی را کسب کرده اند، باید صمیمیت کمتری وجود داشته باشد، اما اینچنین نیست».

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

یادگیری مستمر
کوئنکا اذعان کرد که او هر روز تمام هم تیمی هایش را زیر نظر می گیرد تا بتواند چیزهای بیشتری از آنها بیاموزد. او گفت: «من به آنها به چشم یک الگو نگاه می کنم و تلاش می کنم عملکرد آنها را در بازی ها و جلسات تمرینی به دقت زیر نظر داشته باشم تا بتوانم چیزهای بیشتری بیاموزم». بازیکن کناری بارسا که می خواست از گواردیولا به خاطر دادن فرصت به او برای بازی در تیم اول تشکر کند، منکر تشابه موقعیت خود با بوسکتس و پدرو نشد، اگر چه اعتراف کرد که «داستان هرکسی متفاوت است».

 

javahermarket



جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, :: 14:28 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

                           Training session 23/02/2012

 

Training session 23/02/2012 / PHOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

برای مشاهده ی تعدادی دیگر از عکسها به ادامه مطلب بروید

Upload center

javahermarket



ادامه مطلب ...


جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, :: 14:22 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

 

                                     fcmessi.loxblog.com
تمریناتمنبع:سایت رسمی باشگاه
مترجم: سمیرا محمدی / FCBarcelona.ir

در اولین جلسه تمرینی هفته، روز گذشته تیم با 18 نفر اصلی بعلاوه تیو به تمرین پرداخت. مردان گواردیولا همچنان بر روی آماده سازی بازی یکشنبه در برابر اتلتیکو مادرید تمرکز کرده اند.
بارسلونا، پنج شنبه صبح در زمین شماره یک سیوتات اسپورتیوا خوان گمپر به منظور آماده سازی برای بازی خارج از خانه یکشنبه در ویسنته کالدرون جلسه تمرینی برگزار کرد.
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
گواردیولا در این تمرین از تمام بازیکنان در دسترس؛ 18 نفر اصلی به همراه بازیکن بارسا ب، کریستین تیو، استفاده کرد. تنها بازیکنان غایب تیم، مصدومان هستند: ویا، آفلای و فونتاس. همچنین تیم تمرین دیگری را نیز، امروز، پنج شنبه، ساعت 11 در سنت خوان دسپی انجام داد.

javahermarket



چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 14:43 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

مقامات باشگاه بارسلونا با توجه به ترديد گوارديولا در تمديد قرارداد خود با گزينه‌هاي موجود براي جانشيني وي وارد مذاکره شده‌اند.


    

 به نقل از مارکا اسپانیا، بارسلونا این روزها از همه سلاح‌های خود از جمله روزنامه و سایت اسپورت کاتالونیا، همکاری بازیکنان، سخنرانی پیشکسوتان و تلاش باشگاه هواداران در ترغیب پپ جهت تمدید قرارداد خود با بارسلونا استفاده می‌کند اما آنچه که در ویترین این باشگاه قابل رویت است این که گواردیولا خیال تمدید قرارداد خود را ندارد.

با توجه به این شرایط مقامات بارسلونا با چهره‌هایی چون یواخیم لو، لوئیس انریکه، مارچلو بیلسا، فان باستن، ویاس بواس، لوئیس کارراس، اسکار گارسیا و والورده وارد مذاکره شده‌اند و در این میان تنها لوئیس انریکه سرمربی رم بوده که موقتا همه چیز را تکذیب کرده است.

این طرح موسوم به B است و حتی به گوش گواردیولا هم رسیده و به رادیو کادناسر گفته است: اگر کمکی از دست من برآید دریغ نمی‌کنم برخی از این اسامی از دوستان بسیار نزدیک من هستند و خوشحال می‌شوم برای رسمی‌تر شدن مذاکرات پادرمیانی کنم.

تیتو ویلانووا، دستیار مورینیو نیز از هم اکنون از گواردیولا خواسته تا با شفاف سازی درباره آینده خود تکلیف کادر فنی موجود را نیز روشن کند.

 

javahermarket



چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 14:42 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

 

بازيکنان بارسلونا ابراز اميدواري کردند که پپ گوارديولا قراردادش را تمديد کند و در کنار تيم بماند.


    بدون شک يکي از دلايل اصلي درخشش بارسلونا در اين چند سال اخير حضور پپ گوارديولا در اين تيم بوده است. گوارديولا اگر چه که قراردادش را با بارسلونا معمولا سال به سال تمديد مي‌کند، اما امسال شايعه‌هاي درباره جدايي او از اين تيم به گوش مي‌رسد و خود او هم اين هفته‌ اعلام کرد که هنوز تصميم نهايي‌اش را نگرفته است.

ستاره‌هاي بارسلونا حمايت خود را از سرمربي محبوب تيم شان اعلام و ابراز اميدواري کردند که گوارديولا قراردادش را تمديد کند.

ژاوي هرناندز هافبک اين تيم با بيان اين که از کار کردن با گوارديولا خوشحال است، گفت: بدون شک از دلايل اصلي موفقيت بارسلونا در اين چند سال اخير حضور پپ بوده است. اطمينان دارم که او قراردادش را تمديد خواهد کرد. تيم ما در شرايط خوبي به سر مي‌برد و گوارديولا با جديت و تلاش به کار خود ادامه مي دهد و به موفقيت‌هاي بيشتري چشم دوخته است. بر اين باورم که گوارديولا در پايان قراردادش را تمديد خواهد کرد. اگر چه که او تا الان تصميم نهايي‌اش را اعلام نکرده است، اما ما دوست داريم که او در کنار تيم بماند، چرا که سنگ بناي اصلي بارسلونا به شمار مي‌آيد. بارسلونا با جديت به کار خود ادامه مي دهد. درست است که ما با 10 امتياز اختلاف نسبت به رئال مادريد در مکان دوم جدول رده بندي لاليگا قرار گرفته‌ايم، اما هيچ گاه تسليم نخواهيم شد و با جديت به کار خود ادامه خواهيم داد، چرا که در فوتبال هيچ چيزي قابل پيش‌بيني نيست.

پيکه مدافع آبي ـ اناري‌ها هم حمايت خودش را از گوارديولا اعلام کرد و گفت: بدون شک ما خواستار تمديد قرارداد او هستيم. گوارديولا رمز پيروزي و موفقيت بارسلونا است. او از دلايل اصلي پيشرفت سطح کيفيت فوتبالم به شمار مي‌آيد، چرا که در حالي که يک بازيکن گمنام بودم، مرا به بارسلونا آورد وبازي داد. با هر تصميم او موافقت خواهم کرد و هيچ گاه نسبت به او اعتراض نخواهم کرد. گوارديولا بايد تا پايان عمرش در بارسا بماند و اين تيم را ترک نکند.

ليونل مسي هم که با چهار گلي که در ديدار مقابل والنسيا به ثمر رساند، تاثير بسزايي در پيروزي تيمش داشت، گفت: اميدوارم که پپ قراردادش را تمديد کند و فصل بعد هم او را بر روي نيمکت تيم ببينم. گوارديولا به خوبي مي داند که ما دوست داريم او در تيم بماند. پپ تصميمش را در بهترين زمان ممکن خواهد گرفت. به هر حال اميدواريم که او بماند، چرا که براي تيم و باشگاه شخصيت بسيار مهمي است.

javahermarket



چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 14:41 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

هافبک طراح بارسلونا بر اين باور است که فاصله 10 امتيازي آن‌ها با رئال مادريد صدرنشين در لاليگا غير منطقي است.


اختلاف بارسلونا با رئال مادريد صدرنشين در جدول رده‌بندي لاليگا به 10 امتياز رسيده است، همين موضوع باعث شده تا بسياري رئال مادريد را قهرمان اين فصل ليگ اسپانيا بدانند، اما ژاوي هرناندز هافبک بارسلونا نظر ديگري دارد.


وي که تيمش با پيروزي سه بر يک مقابل بايرلورکوزن در ديدار رفت مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا تا حدودي صعودش را به دور بعد مسجل کرد، گفت: فاصله 10 امتيازي با رئال مادريد غير عادلانه و غير منطقي است، اما اعتراف مي‌کنم که تيم ناخواسته در بعضي از ديدارها افت مي‌کند، مي خواهيم که اين فاصله امتيازي را کم کنيم اگر به بازي‌هاي بارسلونا نگاه کنيد پي خواهيد برد که فاصله ما با رئال مادريد 10 امتياز نيست، ولي با اين حال تا آخرين لحظه خواهيم جنگيد. هنوز لاليگا را از دست نداده‌ايم و با قدرت به کار خود ادامه مي‌دهيم.


ژاوي درباره اين سوال که آيا به مربيگري فکر مي‌کند؟ گفت: مرا به حال خود واگذاريد. فعلا فقط مي‌خواهم به فوتبال فکر کنم و اصلا به مربيگري فکر نکرده ام، گذشته از اين مربي شدن احتياج به کسب مدرک مربيگري دارد که من ندارم.


هافبک طراح بارسلونا در پايان سخنان با بيان اين که اميدوار است که گوارديولا قراردادش را تمديد کند،‌ گفت: همه ما مي خواهيم که پپ در تيم بماند. او شخصيت مهمي براي تيم و به خصوص براي من است. بنابراين اميدوارم که ما را به حال خود نگذارد و به تيم برگردد.

javahermarket



                   دو کلیپ زیبا از مهاجمان آماده ی بارسا مسی و الکسیس سانچز

             Alexis Sánchez - Touchin On My - Goals & Skills - 2011_2012

                                        Lionel Messi vs Valencia &

 2012-02-14 B

FC BARCELONA - بارسلونا دانلود کلیپ حرکات الکسیس سانچز Goals & Skills/حجم: 54مگ/ 3:11  FC BARCELONA - بارسلونا

 FC BARCELONA - بارسلونا دانلود کلیپ تقابل لیونل مسی با والنسیا 2011 / حجم: 167مگ/ زمان 8:27 FC BARCELONA - بارسلونا

 

 

                                                                                                                                                    

javahermarket



سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 13:17 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

سرمربي بارسلونا اعلام کرد در صورتي که مسئولان رئال مادريد با برگزاري ديدار نهايي جام حذفي اسپانيا در سانتياگو برنابئو موافق نباشند، دوست ندارد مسابقه فينال در آنجا برگزار شود.


 

 پيش از اين از ورزشگاه سانتياگو برنابئو شهر مادريد به عنوان محل احتمالي برگزاري ديدار نهايي جام حذفي اسپانيا بين دو تيم بارسلونا و اتلتيک بيلبائو نام برده شده بود. با اين حال، گفته مي‌شود سران باشگاه رئال مادريد با برگزاري اين مسابقه در ورزشگاه خود مخالفند.

پپ گوارديولا درباره محل برگزاري ديدار نهايي جام حذفي به روزنامه مارکا گفت: دوست ندارم به جايي بروم که از حضور من در آنجا استقبال نمي‌شود. ما به جايي که دوست ندارند در آنجا قهرمان جام حذفي شويم نخواهيم رفت.

گوارديولا گفت: سانتياگو برنابئو بهترين محل ممکن براي برگزاري اين مسابقه بود ولي وقتي آن‌ها دوست ندارند که بازي در آنجا برگزار شود، نمي‌خواهيم مزاحمشان شويم.

پيش از اين اعلام شده بود که ورزشگاه سانتياگو برنابئو شهرمادريد ميزبان ديدار نهايي جام حذفي خواهد بود، ولي با راهيابي بارسلونا و اتلتيک بيلبائو، دو تيم از منطقه کاتالان و باسک به ديدار نهايي، سران باشگاه رئال مادريد تمايلي به انجام اين بازي در ورزشگاه خود ندارند.


در سال 2009 وقتي اين دو تيم در ورزشگاه مستايا والنسيا با يکديگر روبرو شدند، تماشاگران هر دو تيم هنگام پخش سرود ملي اسپانيا شروع به هو کردن و ايجاد سر و صدا کردند. به همين دليل، مادريدي‌ها دوست ندارد که چنين اتفاقي در ورزشگاه آن‌ها هم تکرار شود.

اين موضوع باعث شده است که فدراسيون فوتبال اسپانيا براي انتخاب ورزشگاه محل ميزباني ديدار نهايي جام حذفي با مشکل مواجه شود. به جز سانتياگو برنابئو و مستايا تنها ورزشگاه ديگري که امکان ميزباني ديدار فينال را دارد نوکمپ است که به دليل حضور بارسلونا در ديدار نهايي، امکان برگزاري فينال در آن وجود ندارد.

با اين حال مقامات فدراسيون فوتبال اسپانيا از احتمال برگزاري بازي در مستايا خبر داده‌اند. "خورخه کارترو" سخنگوي فدراسيون فوتبال گفت: نمي‌توانيم رئال مادريد را مجبور کنيم که اين مسابقه را در سانتياگو برنابئو برگزار کند. اگر نتوانيم بازي را در برنابئو برگزار کنيم، گزينه بعدي ما مستايا است.

javahermarket



سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 12:56 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

بازيکنان بارسلونا ابراز اميدواري کردند که پپ گوارديولا قراردادش را تمديد کند و در کنار تيم بماند.


  

بدون شک يکي از دلايل اصلي درخشش بارسلونا در اين چند سال اخير حضور پپ گوارديولا در اين تيم بوده است. گوارديولا اگر چه که قراردادش را با بارسلونا معمولا سال به سال تمديد مي‌کند، اما امسال شايعه‌هاي درباره جدايي او از اين تيم به گوش مي‌رسد و خود او هم اين هفته‌ اعلام کرد که هنوز تصميم نهايي‌اش را نگرفته است.


ستاره‌هاي بارسلونا حمايت خود را از سرمربي محبوب تيم شان اعلام و ابراز اميدواري کردند که گوارديولا قراردادش را تمديد کند.


ژاوي هرناندز هافبک اين تيم با بيان اين که از کار کردن با گوارديولا خوشحال است، گفت: بدون شک از دلايل اصلي موفقيت بارسلونا در اين چند سال اخير حضور پپ بوده است. اطمينان دارم که او قراردادش را تمديد خواهد کرد. تيم ما در شرايط خوبي به سر مي‌برد و گوارديولا با جديت و تلاش به کار خود ادامه مي دهد و به موفقيت‌هاي بيشتري چشم دوخته است. بر اين باورم که گوارديولا در پايان قراردادش را تمديد خواهد کرد. اگر چه که او تا الان تصميم نهايي‌اش را اعلام نکرده است، اما ما دوست داريم که او در کنار تيم بماند، چرا که سنگ بناي اصلي بارسلونا به شمار مي‌آيد. بارسلونا با جديت به کار خود ادامه مي دهد. درست است که ما با 10 امتياز اختلاف نسبت به رئال مادريد در مکان دوم جدول رده بندي لاليگا قرار گرفته‌ايم، اما هيچ گاه تسليم نخواهيم شد و با جديت به کار خود ادامه خواهيم داد، چرا که در فوتبال هيچ چيزي قابل پيش‌بيني نيست.


پيکه مدافع آبي ـ اناري‌ها هم حمايت خودش را از گوارديولا اعلام کرد و گفت: بدون شک ما خواستار تمديد قرارداد او هستيم. گوارديولا رمز پيروزي و موفقيت بارسلونا است. او از دلايل اصلي پيشرفت سطح کيفيت فوتبالم به شمار مي‌آيد، چرا که در حالي که يک بازيکن گمنام بودم، مرا به بارسلونا آورد وبازي داد. با هر تصميم او موافقت خواهم کرد و هيچ گاه نسبت به او اعتراض نخواهم کرد. گوارديولا بايد تا پايان عمرش در بارسا بماند و اين تيم را ترک نکند.


ليونل مسي هم که با چهار گلي که در ديدار مقابل والنسيا به ثمر رساند، تاثير بسزايي در پيروزي تيمش داشت، گفت: اميدوارم که پپ قراردادش را تمديد کند و فصل بعد هم او را بر روي نيمکت تيم ببينم. گوارديولا به خوبي مي داند که ما دوست داريم او در تيم بماند. پپ تصميمش را در بهترين زمان ممکن خواهد گرفت. به هر حال اميدواريم که او بماند، چرا که براي تيم و باشگاه شخصيت بسيار مهمي است.

javahermarket



سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 12:55 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

بازيکن محبوب تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا گفت: اميدوارم پپ گوارديولا قراردادش را تمديد کند.


  

به نقل از آس اسپانیا، ژاوی هرناندز که یکی از زیباترین گل‌های این هفته از فوتبال باشگاهی اسپانیا را به ثمر رسانده تصریح کرد: بارسا هدفی جز قهرمانی ندارد و ما به چیزی جز قهرمانی نمی‌اندیشیم. هدف اصلی ما فتح هر ۳ جام است و هیچ مانعی بر سر راهمان وجود ندارد.

ژاوی ادامه داد: همه بازیکنان بارسلونا بی‌صبرانه منتظر تمدید قرارداد جوزپه گواردیولا هستند، امیدوارم پپ قراردادش را تمدید کند و با این کار باعث افزایش روحیه همه ما بشود. ماندن پپ در بارسلونا برای همه ما خوب است و از هواداران نیز انتظار دارم به این جو ملحق شوند و به ما کمک کنند تا هم به صدر جدول برسیم و هم به داشتن گواردیولا برای سال‌های سال به خود ببالیم.

javahermarket



سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

پله اسطوره فوتبال برزيل با اعتقاد به اينکه در نهايت مهارت بر قدرت فائق خواهد آمد، گفت: اميدوارم تيم هاي آينده فوتبال از سبک بازي بارسلونا تقليد کنند.


 

این مهاجم اسطوره ای با مقایسه کاتالان ها با باشگاههایی که در گذشته برتری داشتند نظیر بنفیکا، آژاکس، آث میلان و رئال مادرید، گفت: کلید موفقیت داشتن یک گروه فوتبالیست است که با هم برای مدت طولانی بازی کنند.

پله که اظهارات وی در پایگاه اطلاع رسانی فیفا منتشر شده افزود: سبک بازی بارسلونا آن چیزی است که مردم می خواهند تماشا کنند و امیدوارم این سبک الگوی آینده شود و مهارت بر قدرت غلبه کند.

وی افزود به آلمان نگاه کنید. آنها امروز بازی بسیاری تکنیکی تری دارند و این آن فوتبالی است که می خواهیم تماشا کنیم. ما می خواهیم حرکت توپ را ببینیم نه بازیکنان را و این ویژگی فقط با تیم هایی که به خوبی سازمان یافته اند مشاهده می شود.

وی در مورد بازی بارسلونا گفت آنها مثل سانتوس در دوران اوج من هستند یا مثل بنفیکا، آژاکس، آث میلان و رئال مادرید. آنها در زمان خود استاندارد بازی را تعیین می کردند و کلید موفقیت آنها این واقعیت است که در یک دوره زمانی طولانی ترکیب تیم خود را ایجاد کرده اند.

 

javahermarket



مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سمیرا محمدی / FCBarcelona.ir

مربی با درنظر گرفتن نحوه بازی تیمش در طول فصل، 10 امتیاز اختلاف را منصفانه نمی داند اما باز هم می گوید: «این ده اختلاف وجود دارد و ما باید آن را بپذیریم».
بعد از انجام بازی کاملا آموزشی در برابر والنسیا، گواردیولا زبان به تمجید بازیکنانش گشود. مربی معتقد است دیدن بازی های بارسا یک مزیت محسوب می شود: «زندگی کردن در این عصر با وجود چنین بازیکنانی مایه مسرت است. این تیم به ورزش اعتبار می بخشد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
فاصله بسیار است
گواردیولا در ادامه بحث 10 امتیاز اختلاف با رئال مادرید گفت: «باتوجه به سطح بازی بارسا، هرکس نحوه رقابت ما را می بیند متوجه خواهد شد که چنین اختلافی حق ما نیست. چنین فاصله ای باعث تاسف است و می دانیم که بازی ما لایق چنین چیزی نیست اما واقعیت همین است و باید آن را پذیرفت».

javahermarket



درباره وبلاگ


با عرض سلام و خوش آمد گویی خدت شما دوست عزیز که در حال حاضر وارد وبلاگ هواداران بارسا شده اید در این وبلاگ سعی شده تا تمام اخبار/عکسها/کلیپهاو.... در مورد تیم بارسلونای اسپانیا در بروزترین شکل ممکن تهیه و در داخل وبلاگ قرار گیرد امیدوارم در این وبلاگ خوش باشید برای ارتباط با ما میتوتنید از طریق ایمیل زیر بامادر ارتباط باشید .:: fcmessi2011@yahoo.com::.
آخرین مطالب
پيوندها
زن کاملا عريان در خيابانهاي اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قليوني ميکشه اين دختره واي واي[2814] »اينم لحظه کشف حجاب در تيم ملي ايران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگي سينه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آيا خواهر نيوشا ضيغمي رو ديديد؟[2823] »افزايش قد بصورت نامرعي و ارزان[349] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه يهوديان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس اين خانوم هر روز کوتاه تر مي شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالي شيوا بلوريان+عکس[5314] »تصوير يک خانم بي حجاب از صداوسيماي ايران[4375] »شوهر بي ريخت بهنوش بختياري+عکس[5467] »عکس همسر آرايش کرده قهرمان المپيک ايران[2426] »دختر ايراني موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تيم فوتبال دختران پرسپوليس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن يک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه اي که سانسور شد![2206] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاوير خيلي ناجور از شناي مختلط در مازندران[2319] »خانمها اين عکس را نبينند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندي خوشگل در ايران غوقا کرد+ عکس زيبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجراي زن بهداد سليمي در المپيک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازيگر زيباي عشق ممنوع با يک مرد ايراني[1701] »عکس ليلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زايمان يک دختر در حمام+ عکس[4371] »با اين دختر ازدواج کنيد و جايزه بگيريد+عکس دختر[3567] »آدرس فيس بوک و تصوير الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببين اين دختر خوشگله رو مي پسندي؟[5053] »ماجراي زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عريان در خيابانهاي اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قليوني ميکشه اين دختره واي واي[2814] »اينم لحظه کشف حجاب در تيم ملي ايران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگي سينه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آيا خواهر نيوشا ضيغمي رو ديديد؟[2823] »افزايش قد بصورت نامرعي و ارزان[349] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه يهوديان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس اين خانوم هر روز کوتاه تر مي شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالي شيوا بلوريان+عکس[5314] »تصوير يک خانم بي حجاب از صداوسيماي ايران[4375] »شوهر بي ريخت بهنوش بختياري+عکس[5467] »عکس همسر آرايش کرده قهرمان المپيک ايران[2426] »دختر ايراني موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تيم فوتبال دختران پرسپوليس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن يک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه اي که سانسور شد![2206] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاوير خيلي ناجور از شناي مختلط در مازندران[2319] »خانمها اين عکس را نبينند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندي خوشگل در ايران غوقا کرد+ عکس زيبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجراي زن بهداد سليمي در المپيک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازيگر زيباي عشق ممنوع با يک مرد ايراني[1701] »عکس ليلا بلوکات و خواهراش[605عکس هاي دختر بازيگر در فيلم موهن توهين به حضرت محمد(ص آشنايي با نرم افزار هاي چت . ودوستيابي : آشنايي با نرم افزار هاي چت . ودوستيابي

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لالیگا وبارسلونا و آدرس fcmessi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 223
بازدید هفته : 277
بازدید ماه : 956
بازدید کل : 491201
تعداد مطالب : 631
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 223
بازدید هفته : 277
بازدید ماه : 956
بازدید کل : 491201
تعداد مطالب : 631
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تعبیر خواب آنلاین



دريافت كد ستاره باران وبلاگ

Digital Clock - Status Bar

كد بارش قلب


javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket