.::F.CBARCELONA::.
.:: وبلاگی برای بارسایی ها ::.
 
 

 

                                             fcmessi.loxblog.com
آبی و اناری هامنبع:سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده

مربی باشگاه بارسلونا، برای دومین سال متوالی، با توجه به بررسی انجام شده توسط فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS)، بهترین مربی جهان نامیده شده است.
گواردیولا با داشتن 201 امتیاز در رای گیری و در نهایت جلوتر از خوزه مورینیو و سر الکس فرگوسن قرار گرفت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
مربی باشگاه بارسلونا هنوز هم مورد تمجید قرار می گیرد. این بار فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) است؛ که یک بار دیگر او را بهترین مربی در جهان نامیده است. گواردیولا 201 امتیاز در آرا، توسط کارشناسانی در 81 کشور، در همه قاره ها که سالانه در این انتخابات شرکت می کنند، بدست آورد.

javahermarket



ستاره آرژآنتيني درمورد جدايي اش از بارسا و پيوستن به تيمي ديگري گفت:« من نمي توانم خودم را با پيراهن رئال و يا پيراهن هر تيم ديگري تصور کنم.»


 مسی درمورد بارسلونا گفته:« من در بهترین تیم دنیا هستم و هیچ تیمی نمی تواند به اندازه بارسلونا مرا مملو از احساسات کند.امیدوارم که تا زمانی که از من خسته می شوند،بتوانم به حضورم در بارسا ادامه دهم و امیدوارم که آن روز هیچ وقت نرسد.»
 
 در حالی که روز دوشنبه مراسم اهدای توپ طلای سال 2011 برگزار خواهد شد،مسی درمورد رشد و پرورشش و رسیدن به مرحله ای که نامزد دریافت توپ طلا شده است گفت:« من در لاماسیا رشد کردم و این مرا مبدل به مردی کرد که پیراهن آبی و اناری برتن دارد.»
 
 درادامه این گفت  و گو سوالاتی درمورد رابطه او با مربی و هم تیمی های سابقش مطرح شد. مسی در پاسخ به سوالی درمورد گواردیولا به تمجید از ویژگی های خوب اخلاقی او پرداخت و گفت:« مربی تیم، بهتر از هریک از ماها، تیم را می شناسد. او توپ چمع کن، بازیکن و الان مربی بارسا بوده. گواردیولا واقعا باهوش است و دقیقا می داند که در هر لحظه باید چه کاری انجام دهد و با هر بازیکنی چطور رفتار کند.گواردیولا یک انگیزه دهنده فوق العاده است.من واقعا از کارکردن با او لذت می برم.»
 
 مسی در مورد رابطه اش با سه بازیکن اخیر بارسا که لباس 9 را برتن می کردند، گفت:« احمقانه است بگوئید که من رابطه خوبی با آنها نداشته ام.من درک خیلی خوبی از هر سه آنها داشتم و واقعا در کنار هم خوب بازی می کردیم. اگر آنها اکنون در تیم ما نیستند، به خاطر تصمیمات تکنیکی بوده.»
 
 مسی در پاسخ به این سوال که آیا خودش را بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال می داند یا خیر گفت:« من 24 ساله هستم و تازه کارم را شروع کرده ام. به علاوه احترام فراوانی برای افرادی که در روزگار خود بازیکنان بزرگی بوده اند قائلم؛ افرادی مثل دی استفانو، پله و مارادونا.این را دیگران، باید درزمانی که فوتبال من به پایان رسیده بگویند؛چون من دوست ندارم درمورد خودم صحبت کنم و به علاوه چنین اهدافی را هم پیش روی خودم قرار نداده ام.»
 
 او در واکنش به این جمله یکی از دلایل ناکامی او در دستیابی به جام قهرمانی جام جهانی این بوده که نتوانسته درمیان بازیکنان بزرگی بازی کند گفت:« بازیکن بزرگ دی استفانو است؛ او هرگز طعم قهمانی در جام جهانی را نچشید. البته من به هر ترتیبی تلاشم را به کار می گیرم تا با تیم ملی آرژآنتین به قهرمانی دنیا برسم.»
 
 مسی در مقایسه عملکردش در بارسا با تیم ملی آرژانتین گفت:« من هر روز سال در بارسلونا هستم و به همین خاطر درک بهتری از هم تیمی هایم دارم؛ به علاوه در بارسلونا بازیکنان فوق العاده ای را در کنارم دارم.البته تیم ملی آرژانتین هم بازیکنان تراز اولی دارد و مطمئنم که می توانم موفقیتهایم درتیم ملی آرژآنتین را تکرار کنم.»

javahermarket



اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: انسیه فراهانی

پنج شنبه اين هفته باشگاه و اوتو پولمن پادرس و دفتر رسمي موتورواگن اسپانسر باشگاه از فصل 2003/2004 و از موتورواگن(اتوبوس سفري) جديد باشگاه بارسلونا پرده برداري خواهند كرد، اين وسيله 14متر طول و 3/97متر ارتفاع دارد(با احتساب سيستم تهويه).
اين وسيله ي جديد وسيله ي نقليه رسمي تيم خواهد بود و اين وسيله همچنين قابليت استفاده براي ديگر تيم هاي صرفه اي باشگاه نيز داراست.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


پرده برداري از اين اتوبوس سفري پنج شنبه ساعت 10:30 صبح در جايگاه مخصوص روبروي درشماره ي يك نيوكمپ دقيقا قبل از شروع تمرينات تيم خواهد بود.

javahermarket



مصاحبهمنبع:سایت رسمی باشگاه
مترجم: زینب بیژن زاده

مربی بارسا اذعان می کند که نتیجه 4-0 در بازی رفت از دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی، نتیجه بسیار خوبی است، اما هشدار داد که هنوز رقابت در این این دور تمام نشده است و «ما باید به پامپلونا برویم و در آنجا بازی کنیم».
گواردیولا همچنین دلیل قرار دادن نام مسی در ترکیب دیشب و علت عدم تعویض چمن زمین ورزشگاه را توضیح داد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


جوزپ گواردیولا عملکرد تیمش را در اولین بازی سال جدید، که در آن بارسا توانست با 4 گل اوساسونا را در هم بکوبد، مثبت ارزیابی کرد. سرمربی بارسا با اذعان به اینکه این نتیجه در بازی رفت در دور یک شانزدهم نهایی جام پادشاهی یک گام خوب و رو به جلو است، هشدار داد: «ما باید در پامپلونا نیز به میدان برویم». وی افزود: «بطور کلی ما یک بازی عالی را به نمایش گذاشتیم و گامی مثبت و رو به جلو را در مرحله حذفی برداشته ایم. اما هنوز کار ما به پایان نرسیده است، چرا که باید یک بازی دیگر را در پامپلونا برگزار کنیم. هنوز خاطره پیروزی 5-0 در برابر بتیس در دور رفت و به دنبال آن به سختی افتادن در دور برگشت، در ذهنهای ما تازه است. صعود ما زمانی قطعی می شود که 90 دقیقه دیگر بازی کنیم».

javahermarket



 

                                   fcmessi.loxblog.com
مصاحبهمنبع: سایت توتال بارسا
مترجم: شکیبا رهنما

شب گذشته٬ شماری از بازیکنان بارسا در مقابل خبرنگاران برای مصاحبه حاضر شدند. بازیکنان از عملکرد خود راضی بودند؛ با این حال از سختی بازی برگشت در ال سادار غافل نیستند.
از نظر پدرو: «برای یک بازی خانگی نتیجه قابل قبولی ست؛ اما باید به یاد داشته باشیم که 90 دقیقه دیگر هم باقی مانده است و آنها در خانه قویترند».
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

وقتی از پدرو درباره حضور غافلگیرانه مسی در بازی شب قبل پرسیده شد٬ او پاسخ داد: «با اینکه به نظر می رسید او نمی تواند بازی کند٬ اما هر موقع به زمین می آید عملکرد خوبی دارد. او می خواهد که بازی کند٬ انگیزه قوی دارد؛ مانند امروز که دو گل به ثمر رساند. ما از این که او آماده است خوشحالیم٬ چرا که آمادگی او به معنی نفع برای همه ی ماست». «سعی می کنم که به پستم عادت کنم. برایم کمی سخت است اما تلاش دارم که به تیم کمک کنم و از لحظات حضورم در زمین نهایت استفاده را ببرم».

javahermarket



 

دانلود گل ها و لحظات حساس بازی های جام حذفی اسپانیا (Copa del rey)فصل 2011-2012
 
 
 
 
اوساسونا0 - 4 بارسلونا


فابرگاس 1-0
Mediafire

فابرگاس 2-0
Mediafire - Rapidshare

مسی 3-0
Mediafire - Rapidshare

مسی 4-0
Mediafire - Rapidshare



(خلاصه نیمه اول)
Mediafire
(خلاصه نیمه دوم)
Mediafire
تشکریادتون نره

javahermarket



 

بارسلونا برد آساني مقابل اوساسونا در ديدار رفت مرحله يک‌هشتم نهايي جام حذفي به دست آورد.


  داوید ویا و آندرس اینیستا در این بازی به دلیل مصدومیت غایب بودند و لیونل مسی هم در ابتدا نیمکت‌نشین بود چرا که سرما خورده بود.

اوساسونا بازی را خوب شروع کرد اما نتوانست دروازه خوسه پینتو را به خطر بیندازد.

با این حال بارسا در دقیقه 15 به گل رسید. سسک فابرگاس حرکت تیمی زیبایی را با پاس ژاوی از درون محوطه جریمه به گل تبدیل کرد. تنها چهار دقیقه بعد بود که دوباره ژاوی پاس داد و فابرگاس گل زد. این بار ضربه چیپ فابرگاس از روی سر آسیر رسیگو از فاصله 12 متری وارد دروازه اوساسونا شد.

 در ادامه در حالی که به نظر می‌رسید بارسلونا قصد تکرار پیروزی هشت بر صفر لالیگا را دارد ژاوی، تیاگو و آلوس موقعیت‌های خوبی را از دست دادند.

لیونل مسی سرانجام در دقیقه 59 به جای پدرو به زمین آمد. او در دقیقه 72 گل سوم تیمش را زد. این گل به این ترتیب بود که ژاوی توپ را به محوطه جریمه فرستاد و مسی در اتفاقی نادر بالاتر از همه پرید و با ضربه سر گل‌زنی کرد.

این آرژانتینی کوتاه‌قامت در دقیقه 91 حذف اوساسونا را قطعی کرد. پاس ژاوی دفاع حریف را قطع کرد و مسی توپ را در گوشه محوطه جریمه گرفت و به گل تبدیل کرد.

بازی برگشت دو تیم در 12 ژانویه برگزار می‌شود. برنده این دیدار به مصاف برنده رئال مادرید و مالاگا خواهد رفت.

در این مرحله در دیداری دیگر هم رئال سوسیه‌داد با دو گل آرانبورو (17) و آگیرچه (55) مایورکا را برد

javahermarket



پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, :: 13:28 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

پپ گوارديولا، مربي بارسلونا دليل استفاده از ليونل مسي در برد چهار بر صفر مقابل اوساسونا را توضيح داد.


   منابع اسپانیایی ابتدا ادعا کرده بودند که لیونل مسی در این بازی غایب است، اما او بازی را به عنوان بازیکن ذخیره آغاز کرد.

مسی در دقیقه 59 به میدان رفت و دو گل زد تا تیمش چهار بر صفر پیروز شود.

گواردیولا می‌گوید: «مسی صبح روز بازی خوب نبود و دل‌درد و تب داشت، و او را به خانه فرستادیم.

من به او گفتم بیاید و بازی را تماشا کند و اگر حالش خوب شد بازی کند. او سه ساعت پیش از بازی با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد بازی کند و به همین دلیل او را روی نیمکت ذخیره‌ها گذاشتم تا در صورت لزوم به میدان بفرستم.

برد ما هنوز قطعی نشده بود و بازی خوبی داشتیم انجام می‌دادیم و تصمیم گرفتم او 30 دقیقه بازی کند. بقیه ماجرا را هم که می‌دانید.

بازی پس از تعطیلات هرگز آسان نیست اما ما شروعی عالی داشتیم. ما به مسی گفتیم خودش را گرم کند تا تماشاگران را به وجد بیاورد.»

javahermarket



پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, :: 13:21 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

                           FC Barcelona 4 VS Osasuna 0

FC Barcelona - Osasuna 04/01/12 / PHOTO: MIGUEL RUIZ/ÀLEX CAPARRÓS-FCB

برای مشاهده ی تعدادی دیگری از عکسها به ادامه مطلب بروید

Upload center

javahermarket



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:, :: 12:58 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

بارسلونا – رئال مادريد، احتمالا بزرگ‌ترين رقابت فوتبال دنيا. اما دوئل تنها به اين دو تيم ختم نمي‌شود و نبردي فردي بين دو بازيکن فوق‌العاده بااستعداد وجود دارد: ليونل مسي و کريستيانو رونالدو.


   این دو نفر به‌شدت با هم متفاوت هستند؛ لیونل مسی فوتبالیستی است سنتی و خیابانی که با دریبل‌های دیدنی‌اش و جادوی خیره‌کننده‌اش روی توپ یادآور دوران گذشته است، در حالی که بازیکن پرتغالی بازیکنی است کاملا مدرن؛ با نهایت سرعت، قدرت، دقت و نیرومندی.

مسی و رونالدو، در کنار چابی کاندیداهای توپ طلای فیفا در ژانویه هستند و در حالی که انتظار می‌رود بازیکن آرژانتینی در زوریخ پیروز شود، سال 2011 برای هر دو نفر بسیار درخشان بوده است.

کریستیانو در 12 ماه گذشته در 60 بازی 60 گل زده ولی مسی بارسلونا را به سمت پنج قهرمانی دیگر زیر نظر پپ گواردیولا هدایت کرده است: لالیگا، لیگ قهرمانان، سوپرجام اسپانیا، سوپرجام یوفا و جام باشگاه‌های جهان.

** آمار باشگاهی و ملی کریستیانو رونالدو در سال 2011
 
 

 

 

رقابت بازی
گل پاس گل
کارت
قهرمانی
لالیگا 34 43 12 2 0
جام‌ها 7 5 0 4 1
لیگ قهرمانان 10 5 4 1 0
دیدارهای ملی 9 7 1 1 0
مجموع 60 60 17 8 1


 رونالدو اخیرا رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک سال تقویمی را شکست. این بازیکن سابق منچستریونایتد در سال 2011 در لالیگا 43 گل زد و از 42 گل مسی در سال 2010 پیشی گرفت. این 43 گل در تنها 34 بازی بوده که 27 تای آنها بخشی از رکورد شگفت‌انگیز 40 گل فصل پیش رونالدو بوده است. این تعداد گل باعث شد رونالدو رکورد جدیدی در عنوان پیچیچی (آقای گلی) لالیگا به دست بیاورد. اما کریستیانو در این فصل می‌تواند حتی رکورد بهتری هم ثبت کند؛ او در تنها 16 دیدار لیگ 20 گل زده است.

رونالدو اغلب متهم است که مقابل تیم‌های بزرگ‌تر نمی‌تواند خوب گل بزند، و این نکته اخیرا مورد تاکید قرار گرفت چرا که او نمایشی ناامیدکننده در شکست سه بر یک ال‌کلاسیکو مقابل بارسلونا داشت. آمار رونالدو هم این موضوع را تایید می‌کند، چون کریستیانو در لیگ قهرمانان و مقابل تیم‌های تراز اول کمتر از لالیگا گل زده؛ در لالیگا سطح تیم‌های به جز چهار، پنج تیم برتر به شدت پایین است.

رونالدو در پرتغال هم خوب گل زد و در 9 بازی 7 گل به ثمر رساند؛ اما به جز گل تساوی در شکست دو بر یک مقابل آرژانتین، دیگر گل‌های او مقابل تیم‌هایی مانند قبرس، لوکزامبورگ، دانمارک و بوسنی به ثمر رسید.

هرچند او اخیرا بازی فداکارانه‌تری انجام می‌دهد ولی آمار 17 پاس گل او در قیاس با 28 پاس گل مسی ضعیف است.

مادرید البته دارد به لطف رونالدو به بارسا نزدیک‌تر می‌شود. او می‌تواند با درخشش بیشتر الهام‌بخش تیمش برای موفقیت‌های بیشتر و بزرگ‌تر در سال 2012 باشد.

 

 **آمار لیونل مسی در دیدارهای باشگاهی و ملی سال 2011
 

 

رقابت بازی
گل پاس گل
کارت
قهرمانی
لالیگا 36 31 16 2 1
جام‌ها 10 12 4 4 3
لیگ قهرمانان 11 12 5 1 1
دیدارهای ملی 13 4 10 1 0
مجموع 70 59 35 6 5

 
  مسی در حال حاضر مرد شماره یک است. آمار دیدارهای ملی او چندان تاثیرگذار نیست اما آمار کلی او بسیار شبیه به رونالدو است. او پاس گل بیشتری داده ولی یک گل کمتر از رونالدو در سال 2011 زده؛ البته مسی بازی‌های بیشتری انجام داده و بی‌تردید ستاره بارسلونا است.

مسی 12 گل کمتر از رونالدو در سال تقویمی 2011 زده، اما آمار گل‌زنی بالای او در جام‌های حذفی و لیگ قهرمانان نشان می‌دهد او می‌تواند مقابل هر حریفی عالی کار کند. او در بازی‌های کلیدی مانند نیمه‌نهایی و نهایی لیگ قهرمانان عالی کار کرد.

او در دیدارهای ملی چندان خوب نبوده و دلیل آن سیستمی است که نمی‌تواند بهترین عملکرد را از او بگیرد. این باعث دغدغه آرژانتینی‌هاست چرا که آنها می‌خواهند از وجود بهترین بازیکن دنیا در ترکیب خود بهره ببرند. عجیب نیست که آنها در گذشته از سیستم بارسلونا کپی کردند و تلاش کردند مانند گواردیولا مسی را به جلوتر ببرند. سیستم گواردیولا عالی جواب داده و باعث شده او 13 قهرمانی به دست بیاورد که 5 تا در 12 ماه گذشته بوده است. اما پپ همیشه می‌گوید: «این افتخارات بدون مسی به دست نمی‌آمد.»

با این که کریستیانو در سال 2011 از لیو بیشتر گل زد، اما این بازیکن آرژانتینی سال را در اوج به پایان رساند چون توانست در بزرگ‌ترین رقابت‌ها گل بزند.

دو تیم آنها در سال جدید هم با هم رقابت دارند و دوئل شخصی آنها ادامه می‌یابد و باید دید کدام در سال 2012 برتر خواهد بود.

javahermarket



دو ستاره پرتغالي و آرژانتيني رئال مادريد و بارسلونا به بهانه‌هاي مختلف با هم مقايسه مي‌شوند و اين بار نحوه گذراندن تعطيلات اين دو ستاره فوتبال خارج از مستطيل سبز زير ذره‌بين رسانه‌ها قرار گرفته است.


      به نقل از مارکا اسپانیا، پس از تمرینات و بازی‌های فشرده و سخت لالیگا و حضور در کمپ‌های تیم ملی و دوری از خانواده گذراندن تعطیلات میان فصل با بخشی از پول‌های نجومی دریافت شده حق هر بازیکن است اما ارزش برخی بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال حرفه‌ای زمانی مشخص می‌شود که ستاره جوانی چون لیونل مسی حتی وقتی ۴ روز بیشتر از مربی خود برای تعطیلات زمستانی فرصت می‌گیرد به همین میزان در امور خیریه فعال‌تر می‌شود.

لیونل مسی که به خاطر فشردگی لالیگا و بازی‌های ملی آرژانتین روزهای سخت و فشرده‌ای را تجربه کرده بود پس از سفر خسته کننده به ژاپن و درخشش در جام باشگاه‌های جهان بلافاصله به بارسلونا بازگشت و از اولین روز تعطیلات زمستانی با حضور در بیمارستان کودکان سرطانی در کنار آن‌ها عکس یادگاری گرفت و با پول جمع شده از حامیان مالی و حساب شخصی خود بخش قابل توجهی از مشکلات این کودکان را حل کرد.
در ۵ روز گذشته مسی ۶ پروژه خیریه را افتتاح کرده و به صورت مالی در ۴ پروژه دیگر سهیم بوده است.
او سفری کوتاه به گینه خواهد داشت تا آکادمی فوتبال خود را در ابن کشور افتتاح کند، آکادمی که در آن هر روز به کودکان فقیر آن ناحیه صبحانه، ناهار و شام داده خواهد شد و تدریس دروس رسمی این کشور با هزینه مسی و استخدام معلم‌های معروف پایتخت این کشور انجام خواهد شد.

این در حالی است که کریستیانو رونالدو پس از بازی ضعیف در سه بازی اخیر تیمش به شدت تحت فشار رسانه‌ها قرار داشت و حتی متهم به کم‌کاری شد.
این بازیکن به محض آغاز تعطیلات زمستانی به همراه نامزدش به جزایر رویایی مالدیو رفت و یک ساحل کم نظیر در این کشور را به تنهایی کرایه کرد تا به تفریح و استراحت بپردازد.

این سوال برای خبرنگاران اسپانیا مطرح است که آیا قضاوت درباره انسان‌ها در چنین شرایطی سخت است؟ یکی در کنار کودکان سرطانی و دیگری در کنار دلفین‌ها!

javahermarket



 

                                        fcmessi.loxblog.com
اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده

بارسا و اوساسونا در مرحله یک هشتم نهایی جام پادشاهی اسپانیا، بازی رفت را در نیو کمپ و در روز 4 ژانویه برگزار خواهند کرد. برنده این رقابت در مرحله یک چهارم نهایی مقابل برنده بازی مادرید-مالاگا بازی خواهد کرد.
با برگزاری قرعه کشی جام اسپانیا در روز جمعه، تعیین شد بارسا با اوساسونا در مرحله یک هشتم نهایی بازی خواهد کرد. بازی رفت در نیوکمپ، در 4 ژانویه و بازی برگشت یک هفته بعد در اوساسونا خواهد بود.
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
نماینده بارسا در قرعه کشی گفت: «اوساسونا رقیبی بسیار قوی است. آن ها فصل خوبی را داشتند؛ و در خانه آنها بسیار سخت شکست می خورند».

javahermarket



مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امید اکبری


مربی بارسا در یک دیدگاه کلی در مورد عملکرد بازیکنان بعد از سفر طولانی ژاپن و نمایش خیره کننده در جام باشگاههای جهان گفت: «آنها به اینجا آمدند و سخت در برابر هوسپیتالت جنگیدند».

گواردیولا نسبت به بازی دیشب، که بعد از جام باشگاههای جهان بود کمی نگران بود ولی در مجموع از نمایش بازیکنان خود راضی بود. او گفت: «اگر ما امروز دارای اعتبار هستیم، این بخاطر تلاش امروز ماست». او اعتقاد دارد تیم دارای استعدادی برجسته است. وی در مورد شرایط بازی در جام پادشاهی با حضور 32 تیم بعد از قهرمانی در جام باشگاههای جهان گفت: «شیوه آنها قابل تحسین است». گواردیولا معتقد است که این دلیل خوبی است که ما: «در حال انجام کار های درست هستیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


مراقبت حد اکثری

گواردیولا توضیح داد: «تیم برای هر بازی آماده است، ما شرایط کلی هوسپیتالت را مطالعه کرده بودیم، ما می دانیم دنبال چه چیزی هستیم، بازیکنان نمی توانند کار ما را درک کنند، آنها اجرا کننده هستند».

javahermarket



FCB - L'HOSPITALET / FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

برای مشاهده ی تعدادی دیگری از عکسها به ادامه مطلب بروید

Upload center

javahermarket



ادامه مطلب ...


جمعه 2 دی 1390برچسب:, :: 10:44 ::  نويسنده : محمدرضاترابی

(دور برگشت)

بارسلونا 9-0 هاسپیتالت

 
 
*دانلود گلها با کیفیت عالی HD | گزارش عربی شبکه JSC Sport | فرمت WMV *

پدرو 1-0
Mediafire

اینیستا 2-0
Mediafire

تیاگو آلکانترا 3-0
Mediafire

ژاوی 4-0
Mediafire

کریستین تلو 5-0
Mediiafire

کوئنکا 6-0
Mediafire

تیاگو آلکانترا 7-0
Mediafire

کریستین تلو 8-0
Mediafire

کوئنکا 9-0
Mediafire


(خلاصه نیمه اول)
Mediafire
(خلاصه نیمه دوم)
Mediafire
تشکریادتون نره

                       

javahermarket



درباره وبلاگ


با عرض سلام و خوش آمد گویی خدت شما دوست عزیز که در حال حاضر وارد وبلاگ هواداران بارسا شده اید در این وبلاگ سعی شده تا تمام اخبار/عکسها/کلیپهاو.... در مورد تیم بارسلونای اسپانیا در بروزترین شکل ممکن تهیه و در داخل وبلاگ قرار گیرد امیدوارم در این وبلاگ خوش باشید برای ارتباط با ما میتوتنید از طریق ایمیل زیر بامادر ارتباط باشید .:: fcmessi2011@yahoo.com::.
آخرین مطالب
پيوندها
زن کاملا عريان در خيابانهاي اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قليوني ميکشه اين دختره واي واي[2814] »اينم لحظه کشف حجاب در تيم ملي ايران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگي سينه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آيا خواهر نيوشا ضيغمي رو ديديد؟[2823] »افزايش قد بصورت نامرعي و ارزان[349] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه يهوديان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس اين خانوم هر روز کوتاه تر مي شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالي شيوا بلوريان+عکس[5314] »تصوير يک خانم بي حجاب از صداوسيماي ايران[4375] »شوهر بي ريخت بهنوش بختياري+عکس[5467] »عکس همسر آرايش کرده قهرمان المپيک ايران[2426] »دختر ايراني موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تيم فوتبال دختران پرسپوليس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن يک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه اي که سانسور شد![2206] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاوير خيلي ناجور از شناي مختلط در مازندران[2319] »خانمها اين عکس را نبينند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندي خوشگل در ايران غوقا کرد+ عکس زيبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجراي زن بهداد سليمي در المپيک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازيگر زيباي عشق ممنوع با يک مرد ايراني[1701] »عکس ليلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زايمان يک دختر در حمام+ عکس[4371] »با اين دختر ازدواج کنيد و جايزه بگيريد+عکس دختر[3567] »آدرس فيس بوک و تصوير الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببين اين دختر خوشگله رو مي پسندي؟[5053] »ماجراي زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عريان در خيابانهاي اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قليوني ميکشه اين دختره واي واي[2814] »اينم لحظه کشف حجاب در تيم ملي ايران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگي سينه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آيا خواهر نيوشا ضيغمي رو ديديد؟[2823] »افزايش قد بصورت نامرعي و ارزان[349] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه يهوديان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس اين خانوم هر روز کوتاه تر مي شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالي شيوا بلوريان+عکس[5314] »تصوير يک خانم بي حجاب از صداوسيماي ايران[4375] »شوهر بي ريخت بهنوش بختياري+عکس[5467] »عکس همسر آرايش کرده قهرمان المپيک ايران[2426] »دختر ايراني موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تيم فوتبال دختران پرسپوليس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن يک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه اي که سانسور شد![2206] »تصاوير ناياب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاوير خيلي ناجور از شناي مختلط در مازندران[2319] »خانمها اين عکس را نبينند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندي خوشگل در ايران غوقا کرد+ عکس زيبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجراي زن بهداد سليمي در المپيک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازيگر زيباي عشق ممنوع با يک مرد ايراني[1701] »عکس ليلا بلوکات و خواهراش[605عکس هاي دختر بازيگر در فيلم موهن توهين به حضرت محمد(ص آشنايي با نرم افزار هاي چت . ودوستيابي : آشنايي با نرم افزار هاي چت . ودوستيابي

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لالیگا وبارسلونا و آدرس fcmessi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 1016
بازدید کل : 491261
تعداد مطالب : 631
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 1016
بازدید کل : 491261
تعداد مطالب : 631
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تعبیر خواب آنلاین



دريافت كد ستاره باران وبلاگ

Digital Clock - Status Bar

كد بارش قلب


javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket